Aysham

آیا شما یونان را دوست دارید؟ یا شاید شما یونانی هستید، یا کسی که یونانی را می داند؟ مردم سراسر جهان می دانند که یونان یک کشور پر افتخار است. اما چیزی که همه یونانیان به آن افتخار می کنند چیست؟

همانطور که می توانید تصور کنید، یونانی ها چیزهای زیادی برای افتخار کردن به آن دارند از یک تاریخ غنی، زیبایی کشور خود، پیچیدگی زبان خود و یا غذای خوشمزه خود، به عنوان یک افتخار بزرگ. مشخص کردن یک چیز خاص، کمی کار دشواری است، اما اگر ما مجبور به انتخاب یک مورد باشیم، روغن زیتون یونان را نام خواهیم برد.

روغن زیتون بیش از هر محصول دیگری که در یونان تولید می شود، مترادف با سنت و فرهنگ یونانی است. یونانی ها یک قدمت طولانی از رشد زیتون دارند، و در طول دوران باستان، درخت زیتون مقدس در نظر گرفته میشده است. ظاهر شدن در ده ها افسانه و اسطوره مانند هدیه الهه آتنا به شهر آتن، درخت زیتون به عنوان نمادی از صلح و پیروزی شناخته شده است، از این رو، تاج گل زیتون به برنده بازی های المپیک نیز اهدا می شود به عنوان نماد حفاظت الهی. با ریشه های عمیق در خاک یونان، درخت زیتون نیز در روح ملت ها ریشه دارد.

روغن زیتون یک ماده چند منظوره است، می توان آن را برای پخت و پز، در پزشکی، لوازم آرایشی و خیلی بیشتر استفاده کرد، بنابراین جای تعجب نیست که هومر روغن زیتون را "طلا مایع" نامیده است. به این ترتیب، در یک کشور که بیشترین تعداد زیتون در آن وجود دارد، یونانی ها خواص این میوه را در عمق مطالعه کرده اند.

امروزه یونان کشور پیشرو در تولید روغن زیتون فوق العاده با ارزش است که یکی از خالص ترین و با کیفیت ترین روغن های موجود است و در حالی که سومین تولید کننده در اروپا است، پس از اسپانیا و ایتالیا، یونان اولین کشور است در جهان وقتی که به تولید زیتون سیاه می آید. به شما ایده ای بهتر می دهد، یونان بیش از 60٪ زمین های کشاورزی را در کشت زیتون صرف می کند و مصرف آن برای هر نفر 18 کیلوگرم است، در حالی که در کرت، آن را تا 30 کیلوگرم افزایش می دهند!

در تمام آشپزخانه های یونان همواره زیتون وجود دارد و قطعا یکی از اصلی ترین و مهمترین دلایل رژیم مدیترانه ای است که در خارج از مرز به دست می آید. بنابراین دفعه بعد که در تور یونان هستید، اطمینان حاصل کنید که روغن زیتون فوق العاده ای را برای خودتان و عزیزانتان بخرید.

روغن زیتون یونان،زیتون یونان،تور یونان،هتل آتن،جزایر یونان،سواحل یونان،ویزای یونان،تفریحات ساحلی یونان،کشتی کروز یونان،آبگرم یونان،تور آتن،قیمت تور یونان،سوغاتی