Aysham
  • هتل ها
  • جزئیات تور
  • مرتبط ها
  • نظرات
اطلاعات هتل
نام هتل درجه هتل خدمات هتل
هر نفر در اتاق دوتخته هر نفر در اتاق یک تخته هر نفر در اتاق سه تخته 6 تا 12 سال با تخت 2 تا 6 سال بی تخت موقعیت توضیحات
1200 دلار
54000000 تومان
1520 دلار
54000000 تومان
1200 دلار
54000000 تومان
1000 دلار
44000000 تومان
800 دلار
44000000 تومان
1400 دلار
54000000 تومان
1860 دلار
54000000 تومان
1400 دلار
54000000 تومان
1150 دلار
44000000 تومان
900 دلار
44000000 تومان
درجه هتل
4
خدمات
B.B
درجه هتل
4
خدمات
F.B
درجه هتل
4
خدمات
B.B
نرخ اتاق دو تخته

1200 دلار

54000000 تومان

نرخ اتاق یک تخته

1520 دلار

54000000 تومان

نرخ اتاق سه تخته

1200 دلار

54000000 تومان

نرخ کودک 6 تا 12 سال

1000 دلار

44000000 تومان

نرخ کودک 2 تا 6 سال

800 دلار

44000000 تومان

موقعیت مکانی
توضیحات
درجه هتل
5
خدمات
B.B
درجه هتل
5
خدمات
F.B
درجه هتل
5
خدمات
B.B
نرخ اتاق دو تخته

1400 دلار

54000000 تومان

نرخ اتاق یک تخته

1860 دلار

54000000 تومان

نرخ اتاق سه تخته

1400 دلار

54000000 تومان

نرخ کودک 6 تا 12 سال

1150 دلار

44000000 تومان

نرخ کودک 2 تا 6 سال

900 دلار

44000000 تومان

موقعیت مکانی
توضیحات

برنامه سفر

روز اول تور ویتنام

ورود هانوی

پس از ورود به فرودگاه بین المللی Noi Bai در هانوی، راهنمای تور ما از شما استقبال کرده و برای چک-این و استراحت به هتل خود منتقل خواهید شد وشب را در ھتل سپری می کنید.

روز دوم تور ویتنام

تور و خرید شهر هانوی

روز دوم به گشت مقبره هوشی مین - که یک مکان مهم زیارتی برای همه ویتنامی هاست- اختصاص دارد.از نمای بیرونی مقبره هوشی مین (دوشنبه و جمعه بسته است) - جایی که بدن مومیایی شده هوشی مین حفظ شده است، دیدن میکنید و در ادامه به خانه هوشی مین - که به سبک اقلیت های قومی ویتنام ساخته ، وتوسط باغ های سرسبز و آرام احاطه شده است واز یک بتکده تک ستونی چوبی -که برای اولین بار در قرن یازدهم ، بر روی یک ستون سنگی شبیه به شکوفه نیلوفر آبی،که نمادی از پاکی و برخاسته از دریای غم است، ساخته شد - دیدن خواهیم کرد . پس از آن، از محله قدیمی بازدید خواهید کرد که در آن می توانید فعالیت های واقعی زندگی روزمره مردم محلی در قدیمی ترین منطقه هانوی را به مدت حدود یک ساعت با ماشین برقی یا سیکلو با توقف در مسیر برای گرفتن عکس و لذت بردن از محله قدیمی و بازدید از محل اپرا هاوس بسیار معروف تجربه کنید.

بازدید از مراکز خرید با مارک های بین المللی و مارک های ویتنامی با کیفیت بالا، که برخی از فروشگاه های بزرگ با لباس های Made in Vietnam هستند. بازگشت و استراحت درهتل محل اقامتتان در هانوی .

روز سوم تور ویتنام

هانوی - HA LONG

روز سوم از هانوی به خلیج ها لونگ و ازمیان مناظر دیدنی این خلیج سفر خواهیم کرد. پس از بررسی‌های امنیتی ، برای لذت بردن از ناهار در حین گشت و گذار در دهکده ماهیگیری و بازدید از یک منطقه ساحلی، به دریا میرویم . کشتی 4 دینر در یک جزیره توقف خواهد کرد. با خیال راحت به شنا بروید و از آبهای خنک و نمایش آشپزی توسط سرآشپز در حالی که غذاهای سنتی ویتنامی را آماده می کند، لذت ببرید. شام در کشتی سرو می شود. در شب می توانید از کشتی کروز بخواهید که ماهیگیری (ماهی مرکب) را انجام دهید.

روز چهارم تور ویتنام

هالانگ – هانوی – سایگون

این روز را با ورزش صبحگاهی تای چی و فرصتی برای تماشای طلوع خورشید بر فراز خلیج شروع کنید. پس از صبحانه، از غارهای زیبای سنگ آهک دیدن میکنیم، سپس در حالی که با قایق به اسکله باز می گردیم ، نگاهی به خلیج ها لانگ خواهیم داشت و به شهر هانوی برگردیم. سپس ترانسفر شمار را برای پرواز داخلی به سایگون به فرودگاه منتقل خواهد کرد.

وقتی به فرودگاه تان سون نات برسید، راهنما و ماشین از شما استقبال می کنند و شما را برای تحویل گرفتن اتاق و استراحت به هتل منتقل می کنند. شب را در هتل استراحت خواهیم کرد.

روز پنجم تور ویتنام

تور و خرید شهر سایگون

تور صبحگاهی شهر را با بازدید از کاخ اتحاد مجدد (کاخ ریاست جمهوری سابق) که در سال 1962 ساخته شد و به عنوان نمونه ای برجسته از معماری دهه 1960 شناخته شده است، اداره پست مرکز و کلیسای جامع نوتردام (برای تماشای معماری ساختمان های ساخته شده در دوران استعمار فرانسه ) آغاز خواهیم کرد.

بعد از ظهر، به تور خرید سایگون ، در مراکز خرید بزرگ که مارک های بین المللی و مارک های ویتنامی با کیفیت بالا را عرضه میکنند و همچنین میدان سایگون ( اینجا جایی است که مردم محلی برای خرید می روند) و بازار بن تان خواهیم رفت. نمادی از سایگون پس از آخرین مقصد، می توانید به هتل برگردید یا در بازار که در مرکز قرار دارد، گردش کنید، لذت ببرید و خودتان به هتل بازگردید.

رستوران های حلال زیادی در نزدیکی بازار وجود دارد، یک بار بسیار خوب در سمت چپ بازار وجود دارد (بار OMG) و همه رستوران های خوب در اطراف با 1-2-3 دلار با تاکسی قابل دسترسی هستند که می توانید به آنجا بروید.

روز ششم تور ویتنام

SAIGON – CU CHI – SAIGON

از تونل‌های Cu Chi دیدن خواهیم کرد- شبکه‌ای عظیم از تونل‌های زیرزمینی متصل توسط ارتش انقلابی ویتنام در طول جنگ مقاومت ضد آمریکایی با بیش از 200 کیلومتر طول و 12 متر عمق. این تونل ها به عنوان نقاط مخفی، مسیرهای ارتباطی و تدارکاتی، بیمارستان ها، انبارهای مواد غذایی و اسلحه و محل زندگی بسیاری از جنگجویان ویتنام شمالی عمل می کردند. شب را در سایگون خواهیم ماند.

روز هفتم تور ویتنام

سایگون – دلتای مکونگ – سایگون

پس از صرف صبحانه از سایگون به سمت My Tho (واقع در قلب دلتای مکونگ) حرکت خواهیم کرد. به محض ورود به My Tho، سوار قایق روی رودخانه مکونگ و آن میشویم وپس از ورود به My Tho، با قایق در رودخانه مکونگ و کانال های متعدد آن به بن تره خواهیم رفت. از یک کارخانه آب نبات کوکو دیدن میکنیم که در آن می توانید غذاهای منحصر به فرد محلی را بچشید. پس از لذت بردن از چای عسل و میوه های تازه استوایی در یک باغ محلی، با یک رانندگی کوتاه با اتوبوس محلی از سمپان سواری (قایق سقف حصیری و بادبانی) بسیار رمانتیک در جنگل نارگیل آبی لذت خواهید برد تا به قایق بزرگ خود بازگردید. برای استراحت به سایگون باز خواهیم گشت و شب را در سایگون خواهیم گذراند.

روز هشتم تور ویتنام

خروج از سایگون

پس از صرف صبحانه، تا زمان رفت به فرودگاه بین المللی، وقت آزاد در اختیار دارید. سپس برای عزیمت به ایران به فرودگاه منتقل می شوید.

عنوان

تور ویتنام (هوشی مین، هانوی، کشتی کروز)

نوع

ورزش های آبی

ماجراجویی(تور)

نقاط ناشناخته

ساحل

هنر و فرهنگ

شهر و خرید

مسافرت با کشتی

تعطیلات جامع

طبیعت گردی

روزهای رفت

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پنجشنبه

جمعه

شنبه

یکشنبه

روزهای برگشت

دوشنبه

سه شنبه

چهارشنبه

پنجشنبه

جمعه

شنبه

یکشنبه

مدت اقامت

3شب هانوی،1شب کشتی(هالونگ بی)،3شب هوشی مین

تاریخ اعتبار

بهار 1403

مناسب برای

خانواده همراه با کودکان

زوج ها

سالخوردگان

معلولین

افراد مجرد

جوانان(جامعه هدف)

متخصصان

هزینه

اقتصادی

خدمات

صبحانه

نهار

شام

بیمه مسافری

راهنما بین شهری

گشت شهری

ترانسفر فرودگاهی

سطح سختی

آسان

محل اقامت

هتل

حمل و نقل

هواپیما

کشتی تفریحی

نوع پرواز

برنامه ریزی شده

کلاس پرواز

کلاس اقتصادی

نوع بلیط

بلیط رفت و برگشت

توضیحات

2 شب هانوی، 1 شب کشتی (هالونگ بی)، 4 شب هوشی مین

شروع قیمت ها از

1.190 دلار + 54.000.000 تومان

شهر

هالونگ

هانوی

هوشی‌مین

شرکت های هواپیمایی

Qatar Airways

مقالات مرتبط

هتل 5 ستاره ویتنام (هوشی مین)

هتل 5 ستاره ویتنام (هوشی مین)

در تور ویتنام قطعا هتلهای 5 ستاره شهر هوشی مین مورد انتخاب اکثر گردشگران واقع میشود زیرا از امکانات بسیار عالی برخوردار هستند. بهترین هتلها در هوشی مین بیشتر در مرکز شهر یافت می شوند، که توسط نشانه های فرهنگی و جاذبه های محبوب ویتنام احاطه شده است. در واقع، برخی از بهترین هتل های سایگون به لطف نقش خود در رمان ها و فیلم ها به واسطه ی خودشان مشهور هستند. ترکیب منحصر به فرد ویتنام با معماری ساختمانهای مستعمرات فرانسوی با سبک شرقی تر منجر به ساختن برخی از ساختمان های واقعا با شکوه شده است که در آن اقامت دارند. البته، خدمات در بهترین هتل ها مهم است، همانطور که از امکانات بالایی برای اوقات فراغت و کسب و کار برخوردار است. در هر اتاق و مجموعه، راحتی و حریم شخصی شما در نظر گرفته شده است تا اطمینان حاصل شود که اقامت واقعا هیجان انگیزی در هوشی مین در انتظار شماست. هتلهای 5 ستاره ویتنام در این مقاله برای شما آورده شده است.

رستوران های هوشی مین

رستوران های هوشی مین

رستورانهای هوشی مین (سایگون) طیف گسترده ای از بودجه را شامل می شوند که از غذاهای کنار خیابان ها تا رستوران های پیشرفته با محیطی زیبا و لوکس. برای هر کسی که اولین با به هوشی مین می آید غذاهایی مانند نودل، Banh mi،رولت بهار، banh xeo،میتواند ارزان، دلپذیر و لذت بخش باشد. با افزایش تعداد توریست های هوشی مین در این شهر با توجه به نیاز و سلیقه های متفاوت مردم سایر نقاط جهان انواع رستورانها با غذاهای خوشمزه ویتنامی و همچنین طعم های بین المللی از جمله فرانسوی، هندی، مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی، تایلندی و چینی احداث شده است. در این مقاله به معرفی رستورانهای هوشی مین میپردازیم.

جاذبه های گردشگری هوشی مین ویتنام

جاذبه های گردشگری هوشی مین ویتنام

هوشی مین سیتی (سایگون) مرکز تجاری و مالی ویتنام است، با یک تاریخ برجسته چندین صد ساله که معماری های ظریف به جا مانده از تاریخ به خوبی پیشینه هوشی مین را نشان میدهد. این شهر زیبا پس از گذشت سالها بسیار بهبود یافته است و جمعیت فعلی آن بیش از 7 میلیون نفر است. پس از پیروزی رهبر کمونیسم ویتنام، سایگون به شهر هوشی مین تغییر نام داد، اما مرکز شهر هنوز سایگون نامیده می شود. امروزه، شهر هوشی مین به دلیل فرهنگ جذاب، معماری کلاسیک فرانسوی و آسمان خراش های براق و همچنین معابد زیبا، یک مقصد گردشگری محبوب است. این شهر همچنین با کافه های روباز، رستوران های فوق العاده ترکیبی از منوهای فرانسوی، چینی و البته غذاهای محلی ویتنامی دل مسافرین تور ویتنام را می رباید. بسیاری از بهترین جاذبه های هوشی مین (سایگون) در اطراف حوادث جنگ و پیروزی قرن بیست و یکم قرار دارند. برخی از فعالیت های واقعا جذاب تاریخی که برای همه سنین مناسب است در این شهر وجود دارد که برای مسافرین تور ویتنام نیز بسیار جذاب است. از معماری کلاسیک فرانسوی تا هواپیماهای جنگی آمریکا یی کاملا پشتیبانی می شود، قدم زدن در اطراف هوشی مین مانند دیدن گذشته است که با بسیاری از مکان های معروف پراکنده در سراسر شهر زندگی می کند. البته، به عنوان بزرگترین شهر و سرمایه تجاری در ویتنام، با گذشت زمان تغییر می کند و آسمان خراش های مدرن ترکیبی قدیمی و جدید را در یک ویتنام منحصر به فرد به وجود می آورد. در ادامه این مقاله به معرفی مکانهای دیدنی هوشی مین میپردازیم.

دیدگاه کاربران

اطلاعات مهم

شروع قیمت ها از

1.190 دلار + 54.000.000 تومان

تاریخ اعتبار

بهار 1403

شهر

هالونگ

هانوی

هوشی‌مین

مدت اقامت

3شب هانوی،1شب کشتی(هالونگ بی)،3شب هوشی مین