Aysham

مراکز خرید هوشی مین بهترین مکان (پس از بازارهای پر جنب و جوش خیابانی) برای تجربه یک خرید رضایت بخش در طول تعطیلات، برای گردشگران تور ویتنام می باشند. این مراکز خرید به آسانی با پیاده روی یا سه چرخه قابل دسترسی هستند و همچنین در نزدیکی هتل های پنج ستاره و جاذبه های محبوب شهر مانند کلیسای نتردام، بازار بن سه، و اداره پست سایگون قرار دارند. در حالی که لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم جانبی و لوزم آشپزخانه با قیمت های ثابت فروخته می شود، شما می توانید مجموعه ای از مارک های بین المللی و طرح های مشهور محلی را در این مراکز خرید پیدا کنید. همچنین تعداد زیادی از محل های غذا خوری و مراکز تفریحی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت پس از خرید کردن وجود دارد.

این که آیا شما به دنبال یک مکان مناسب برای رفع تمام نیازهای خرید خود هستید و یا به دنبال مکانی برای فرار موقت از بعد از ظهر گرم سایگون هستید، در اینجا لیستی از محبوب ترین مراکز خرید سایگون آورده شده است که میتوانند جوابگوی نیازهای شما باشند.

وینکام سنتر

وینکام سنتر شامل دو ساختمان با بیش از 250 فروشگاه خرده فروشی می باشد و این مرکز بزرگترین مرکز خرید در شهر هوشی مین است. وینکام سنتر A یک ساختمان مستعمره ی فرانسوی جذاب است که در آن شما می توانید مواردی همچون لوازم الکترونیکی، دکوراسیون خانه و مارک های معتبری مانند Ralph Lauren،Hugo Boss و Hermes را خریداری کنید. در پشت این مرکز مدرن مرکز مدرن تر B است که در داخل اولین طبقه یک آسمان خراش شیشه ای هفت طبقه قرار گرفته است، مارک های پرطرفدار، لباس های ورزشی و وسایل خانگی در این مرکز به فروش می رسد. وینکام سنتر همچنین برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه ویتنامی و بازی هایی مانند هاکی ، بسکتبال، اتومبیل سواری و بازی های کامپیوتری مکانی عالی است.

میدان سایگون

یک فاصله ی پیاده روی پنج دقیقه ای از بازار Benh Thanh، میدان سایگون یک مرکز عمده فروشی دو طبقه است که بهترین قیمت ها را در شهر هوشی مین ارائه می دهد. برای شکارچیان خرید ارزان اینجا مکانی ایده آل است، که دارای سالن های بی انتها با غرفه های کوچک فروش تی شرت، پوشاک مردانه و زنانه، کفش، کیف های دستی، لباس شنا، چمدان، جواهرات و منسوجات وجود دارد. در حالی که قیمت روی اجناس ممکن است کمی زیاد باشد، چانه زنی را فراموش نکنید.

تاکاشیمایا ویتنام

تاکاشیمایا ویتنام اولین شعبه فروشگاه ژاپنی در شهر هوشی مین است که طیف گسترده ای از محصولات را از ژاپن، اروپا و ایالات متحده را ارائه می دهد. غالبا برای اغلب خریداران طبقه متوسط و بالا این مرکز جذاب است، تاکاشیمایا یک واحد تجاری پنج طبقه است که دارای مساحت 15000 متر مربعی است.

طبقه اول به جواهرات، لوازم آرایشی و مارک های عطر از اروپا مانند Clarins، L'occitane، Christian Dior، Bobbi Brown،Shiseido و Estee Lauder اختصاص داده شده است. مارک های دیگر موجود در اینجا عبارتند از Laneige، Shiseido، Sisley، و Shu Uemura.

دیاموند پلازا

الماس پلازا به جاذبه های گردشگری محبوب شهر مانند کلیسای نوتردام، اداره پست مرکزی سایگون، پارک 4-30 مشرف است. این مرکز خرید با بیش از چهار طبقه فروشگاه انواع لوازم آرایشی، پوشاک، اسباب بازی، و لوازم جانبی، را ارائه می دهد و شما می توانید مارک های محبوب و لوکس مانند Estee Lauder، Coach، Crabtree & Evelyn، Levi's، Converse، PUMA،Lego و Samsonite را خریداری کنید. پس از یک روز خرید، جهت رفع خستگی و همچنین صرف ناهار و تفریح و سرگرمی برای لذت بردن خریداران در این مرکز خدمات متنوعی ارائه داده میشود، از از جمله یک سالن بولینگ، اتاق بچه، و سینما وجود دارد.

پارکسون پلازا

در حالی که چندین فروشگاه پارکسون پلازا در شهر هوشی مین وجود دارد، محبوب ترین آن در District 1’s Le Thanh Ton قرار دارد. درست بعد از Vincom Center B، در این فروشگاه بین المللی استاندارد لوازم آرایشی و عطر در طبقه همکف قرار دارد، در طبقه دوم و سوم پوشاک مردان و زنان، و طبقه چهارم میزبان لوازم خانگی و ناهار خوری می باشد. این مکان بسیار خوبی برای خرید محصولات متوسط و لوکس مانند Coach, Calvin Klein, Shu Uemura, Bobbi Brown Clinique, Esprit, وLacoste است.

@val3