Aysham

این شهر ساحلی زیبا از بدروم هر آنچه برای تعطیلات تابستانی ایده آل نیاز دارید را در خود جای داده است. خورشید ، شن و ماسه و سواحل زیبا، آثار تاریخی ، طبیعت و حیات وحش ، ورزش های ماجراجویی و موارد دیگر. این مکان در ساحل دریای اژه ، در جنوب غربی ترکیه واقع شده است. جمعیت آن زیر 40 هزار نفر است. گرچه بدروم همیشه مقصد محبوب گردشگری برای محلی ها بوده است ، اما طی چند سال اخیر گردشگری در بدروم با استقبال گردشگران از سراسر جهان شاهد افزایش بوده است.

دسترسی

@val3

آژانس هواپیمایی آیشم مجری مستقیم تور ترکیه، قیمت تور ترکیه، تور ترکیه ارزان، تور مارماریس، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور بدروم، تور آنتالیا، تور ترکیه تخصص ماست.

هوایی:

بدروم با پرواز به راحتی قابل دسترسی است. روزانه از استانبول به بدروم پروازهای مستقیمی انجام می شود که راحت است و خیلی گران نیست. فرودگاه بدروم (بدروم - فرودگاه بین المللی میلاس) 35 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. پس از ورود به فرودگاه ، شاتل هایی وجود دارد که می تواند شما را به مناطق مرکزی شهر برساند.

از طریق جاده:

می توانید خودتان رانندگی کنید و یا یک تاکسی خصوصی استخدام کنید تا از هر نقطه ترکیه شما را به بدروم برساند. از استانبول ، این سفر 9 ساعت طول می کشد. اتوبوس ها گزینه دیگری هستند. از تمام شهرهای بزرگ ترکیه اتوبوس در ساعات مختلف به بدروم می روند. از استانبول ، این سفر حدود 13 ساعت طول می کشد. از پایتخت ترکیه ، آنکارا ، حدود 10 ساعت طول می کشد. قطعاً اتوبوس ها گزینه ارزان تری نسبت به تاکسی و پرواز هستند.

از طریق دریا:

یک گزینه جالب سفر دریایی است ، اما می توانید این کار را از کشور همسایه - یونان انجام دهید. جزایر یونان کوس و رودس روزانه کشتی های بدروم دارند زیرا همه آنها در دریای اژه هستند.

گشت و گذار:

بعضی از قسمتهای بدروم بهتر است پیاده - خصوصاً نقاط گردشگری که در مرکز شهر و اطراف آن هستند - کاوش شود. با این حال ، برخی از سایت های گردشگری وجود دارد که با یک Dolmus می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. Dolmus دارای مسیرهای مکرر است که از مکان های معروف مانند گوندوگان ، گوموسلوک ، توربا ، یالیکاواک ، گلتورکبوکو و دیگران عبور می کند. و همچنین Ubers برای سفرهای لحظه آخری یا برنامه ریزی نشده در دسترس هستند.

آب و هوا و بهترین زمان بازدید از بدروم ترکیه

@val3

آژانس هواپیمایی آیشم مجری مستقیم تور ترکیه، قیمت تور ترکیه، تور ترکیه ارزان، تور مارماریس، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور بدروم، تور آنتالیا، تور ترکیه تخصص ماست.

بهار (مارس تا مه):

بهار زمان زیبایی برای بازدید از بدروم است زیرا در این زمان در سراسر ترکیه گلهای زیادی میرویند. گردشگران کمتری نیز وجود دارند ، اما نکته منفی این است که آبها به خصوص در طی چند هفته اول بهار هنوز هم نسبتاً سرد هستند. در این 3 ماه میانگین دما بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد است و احتمال کمی بارش وجود دارد ، اما جای نگرانی نیست.

تابستان (ژوئن تا آگوست):

تابستان هوای مناسب برای هر مکان ساحلی است. آب ساحل آن طراوت را که قطعاً در طول گرمای تابستان به آن نیاز دارید ، به شما می دهد. و برای کسانی که دوست دارند آفتاب بگیرند - اینجا بهشت است. با این حال ، این فصل اوج گردشگری است که شهر را به شدت شلوغ می کند. به دلیل رطوبت ، گرمای بدروم کاملاً قابل تحمل است و شما می توانید دمای متوسط 25 درجه سانتیگراد تا 30 درجه سانتیگراد را انتظار داشته باشید. جشنواره ها و رویدادهای زیادی در این ماه ها برگزار می شود.

پاییز (سپتامبر تا نوامبر):

یک فصل نسبتاً خلوت گردشگری ، پاییز را برای بازدید از بدروم بسیار مطلوب تر می کند. در سپتامبر می توانید از هوای گرم لذت ببرید اما اکتبر ، هوا سرد است. متوسط دما در سپتامبر 28 درجه سانتی گراد است و تا نوامبر این دما به 20 درجه سانتی گراد می رسد. می توانید ماهانه 3-4 روز باران انتظار داشته باشید. مسابقات سنتی قایق های چوبی یک رویداد محبوب در ماه اکتبر است.

زمستان (دسامبر تا فوریه):

زمستان در بدروم چندان سخت نیست و متوسط دما در حدود 10 درجه سانتی گراد تا 15 درجه سانتی گراد است. با این حال ، انتظار می رود هر ماه حدود 10 تا 15 روز باران ببارد و این می تواند روحیه گردشگری را تضعیف کند. فعالیت های وجود دارد که می توانید برای یک روز بارانی از آنها لذت ببرید. بعضی از موزه ها و اماکن تاریخی ممکن است زودتر در ماه های زمستان بسته شوند. در این ماه ها هیچ رویداد سالانه خاصی برگزار نمی شود.

کارهایی که میتوانید در بدروم انجام دهید

سواحل:

@val3

آژانس هواپیمایی آیشم مجری مستقیم تور ترکیه، قیمت تور ترکیه، تور ترکیه ارزان، تور مارماریس، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور بدروم، تور آنتالیا، تور ترکیه تخصص ماست.

بدروم یک شهر ساحلی است ، بنابراین بازدید از بسیاری از سواحل باید در بالای لیست کارهای شما قرار بگیرد! این شهر زیبا دارای آب شفاف و سواحل شنی است که شما آنها را دوست خواهید داشت. برخی از اصلی ترین آنها ساحل یاهسی ، ساحل گوموسلوک ، ساحل شتر ، ساحل بیتز ، ساحل کلئوپاترا ، ساحل گومبت و ساحل کدیکالسی هستند. در اکثر سواحل نیز بسیاری از رستوران ها و کافه ها در این نزدیکی هست و یک زندگی شبانه پر رونق دارند.

ورزشهای آبی:

می توانید از ورزش های آبی جذاب در بدروم لذت ببرید. در ساحل Fener موج سواری و کایت سواری را امتحان کنید. یا اسنورکلینگ در Gumusluk و Turgutreis. اکثر سواحل نیز از جت اسکی ، اسکی روی آب و سایر فعالیتها استفاده می کنند. بنابراین فراموش نکنید که روح ماجراجویی خود را همراه ببرید!

تاریخ:

بدروم که زمانی شهری یونانی بود ، پر از تاریخ و فرهنگ است. روزی روزگاری هالیکارناسوس نامیده می شد و یک شهر باستانی پر رونق بود. برای آرامگاه هالیکارناسوس که بخشی از 7 عجایب جهان باستان بود محبوب بود. اکنون چیز زیادی از آن باقی نمانده است ، اما هنوز هم مکانی است که ارزش بازدید را دارد. یکی دیگر از بناهای برجسته قلعه بدروم است که در قرن 15 ساخته شده است. این قلعه اکنون موزه باستان شناسی زیر آب را در خود جای داده است ، مکانی باورنکردنی برای بازدید.

سفر با قایق:

به عنوان یک شهر ساحلی ، فعالیت های آبی را از دست ندهید. می توانید از قایق سواری - چه در قایق های تفریحی خصوصی ، قایق های ماهیگیری یا کشتی ها - لذت ببرید. با یک سفر به اطراف شبه جزیره بدروم بروید و از سواحل بدروم دیدن کنید. یا از یکی از جزایر کوچکی که در نزدیکی آن هستند بازدید کنید. شما همچنین می توانید یک سفر سریع به جزیره کوس یا ایستانکوی انجام دهید! گزینه های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد.

غذا

@val3

آژانس هواپیمایی آیشم مجری مستقیم تور ترکیه، قیمت تور ترکیه، تور ترکیه ارزان، تور مارماریس، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور بدروم، تور آنتالیا، تور ترکیه تخصص ماست.

بدروم ترکیبی شیرین از غذاهای ترکی و یونانی است. اگر می خواهید غذاهای خیابانی در بدروم را کشف کنید ، Kumpir را امتحان کنید. همچنین بسیاری از مغازه های Simits کنجد را مشاهده می کنید که شبیه نان و پاستیل است. یک لقمه سریع دیگر شیرینی پینیرلی بورک است که شیرینی اسفناج و پنیر است.

برای غذاهای سنتی تر ، به رستوران هایی مانند Memedof که در نزدیکی ساحل واقع شده و غذاهای عالی و چشم انداز عالی ارائه می دهد ، مراجعه کنید! برای داشتن یک رستوران با سبک محلی بیشتر ، نازیک آنا یا ساکالی را امتحان کنید. کباب ترکی بسیار محبوب است ، بنابراین قطعاً باید آن را امتحان کنید. Sebzeli Döner تخصص بدروم است. اگر می خواهید یک میخانه محلی ترکی را تجربه کنید ، مارمارا را که نزدیک ایستگاه اتوبوس واقع شده است امتحان کنید.

در حالی که بیشتر غذاها بیشتر به دوستداران گوشت اختصاص دارد ، گیاهخواران نیز گزینه های زیادی دارند. انواع متنوعی از سبزیجات ، پنیرها و نان ها غذاهای خوشمزه ای را درست می کنند. از امتحان کردن غذاهای جدید نترسید. برخی از رستوران های گیاهی که می توانید از آنها دیدن کنید Vegan a la Turca، Komagene، Galiptos Mutfak و Arka هستند.

خرید

@val3

آژانس هواپیمایی آیشم مجری مستقیم تور ترکیه، قیمت تور ترکیه، تور ترکیه ارزان، تور مارماریس، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور بدروم، تور آنتالیا، تور ترکیه تخصص ماست.

بدروم بسیاری از بازارها و مراکز خرید را ارائه می دهد. در خیابان های باریک مرکز شهر قدم بزنید و بسیاری از مغازه های محلی کوچک را پیدا خواهید کرد که اقلام بی نظیر و عجیب و غریب مانند لباس ، کتاب ، سوغاتی ، محصولات دست ساز و غیره را ارائه می دهند. برای یک رویکرد مدرن تر ، می توانید از مرکز خرید Midtown در Ortakent دیدن کنید و فروشگاه های مارک دار را پیدا خواهد کرد.

بازارهای هفتگی نیزوجود دارد که در بدروم و شهرهای همجوار آن برگزار می شود. این بازارها پر جنب و جوش هستند و قطعاً ارزش تجربه کردن را دارند بازارهای مواد غذایی هر دوشنبه در Turkbuku ، سه شنبه در Milas و Golkoy ، چهارشنبه در Gumusluk ، Gundogan و Ortakent ، پنجشنبه در Yalikavak ، جمعه در بدروم و Bitez ، شنبه در Turgutreis و یکشنبه در Mumcular و Gumbet برگزار می شود. بازارهای نساجی هر سه شنبه در بدروم و میلاس و پنجشنبه در تورگوتریس برگزار می شود. لباس ، تختخواب و وسایل خانه ارزان را در اینجا پیدا خواهید کرد.