Aysham

اسپانیا یکی از کشور های مورد علاقه گردشگران است که به دلیل شهرهای جذاب، مناظر زیبا، مردم مهمان نواز و شب زنده داری های سرگرم کننده بوده است. اما بارسلونا، مادرید و دیگر شهرهای بزرگ تنها بخشی از تصویر اسپانیا را به شما نشان می دهد. اگر واقعا میخواهید شیوه زندگی اسپانیایی را بدانید و خود را در حالت "tranquilo، tranquilo" غوطه ور کنید، باید از مسیر شهر خارج شوید. در اینجا مکان های باور نکردنی وجود دارند که می توانید در طول سفر خود و در تور اسپانیا از آنها بازدید کنید:

Besalú

این شهر کاتالونیا از شمال بارسلونا دور نیست. از پل قرون وسطی تا خیابان های سنگ فرش، به شما احساس بازدید از سرزمین های افسانه ای را میدهد. یکی از جالب ترین چیزهایی که در اینجا یادآوری می شود، میراث یهودی است که شما در کنیسه های یهودی و حمام یهودی - که تنها از چندین حمام باقی مانده از آن دوران در تمام اروپا است - آشكار است.

Frigiliana

خیابان های سفید و باریک Frigiliana در این شهر که در جنوب اسپانیا واقع شده است، به این معنی است که آب و هوای مناسبی دارد بنابراین می تواند در طول ماه های سرد زمستان مکان عالی برای گذراندن تعطیلات باشد! روستای به اصطلاح سفید اسپانیا یکی از زیباترین مکان ها برای بازدید در کل کشور به شمار میرود. این یک شهر هنری نیز هست، بنابراین اگر میخواهید یک گالری-هاپ را بازدید کنید، این مکان برای انجام آن است. بسیاری از رستوران ها و کافه ها در مکان های فضای باز هستند که در آن شما می توانید از منظره های شگفت انگیز این شهر لذت ببرید.

Lekeitio

این شهر به خاطر مردم مهمان نواز، پینتکس خوشمزه و مناظر خیره کننده قلب هر بازدید کننده ای را می رباید و اگرچه سن سباستین، بیلبائو و ویتوریا مکانهایی هستند که به وضوح ارزشمند هستند، اما اگر در زمان سفر به Lekeitio از آن ها بازدید نکنید کوتاهی کرده اید. در اصل یک روستای ماهیگیری کوچک بوده است، امروزه شما تعداد زیادی موارد برای لذت بردن از سواحل پیدا خواهید کرد. تعدادی بار و رستوران وجود دارد که میتوانید غذاهای لذیذ اسپانیایی را امتحان کنید.

Ronda

دو قسمت مختلف در این شهر وجود دارد: بخش موریش و بعد از رنسانس که به قرن 15 میلادی برمیگردد. این دو شهر توسط یک پل سنگی بهم متصل شده اند در یک دره عمیق و باریک، شما می توانید طعم های متمایز در هر بخش از شهر را پیدا کنید. حمام عربی را از دست ندهید، که یکی از بهترین ها در تمام اسپانیا است! اما اگر کمتر از پانزده کیلومتر از شهر دور شوید شما نیز یک آمفی تئاتر رومی را خواهید یافت. اگر واقعا میخواهید خودتان را در لایه های تاریخ اسپانیا غوطه ور کنید، از این شهر بازدید کنید.

Sóller

مالورکا و دیگر نقاط ساحلی در اسپانیا اغلب برای گردشگران و مهمانان خود شناخته شده است، اما به نظر می رسد که هنوز Soller را ندیده اند، خوشبختانه، با وجود این واقعیت که این شهر پر از هیاهو است و بین سواحل، کافه های رو باز و غیره، شما مطمئنا در این نقطه تعطیلات دوست داشتنی خواهید داشت. در حقیقت، اگر شما به دنبال جذابیت اروپایی هستید، چند مکان نزدیک وجود دارد. فراموش نکنید غذاهای شگفت انگیز دریایی را امتحان کنید.

Besalú

@val3

Frigiliana

@val3

Lekeitio

@val3

Ronda

@val3

Sóller

@val3

شهرهای اسپانیا،ساحل های اسپانیا،تور اسپانیا،جزایر قناری،ویزا اسپانیا،جاهای دیدنی اسپانیا،هتلهای بارسلونا،هتلهای مادرید،شهرهای معروف اسپانیا،قیمت تور اسپانیا،تور

برای مشاهده پکیج های تور اسپانیا کلیک کنید.

برای مشاهده پکیج های تور اسپانیا نوروز کلیک کنید.